چكيده
هدف اصلي پژوهش حاضر بررسي بررسي و مقايسه ميزان افسردگي بين دانش آموزان دختر ورزشكار و غير ورزشكار شهرستان اردبيل مي باشدروش پژوهش از نوع علي مقايسه اي مي باشد جامعه آماري كليه دانش آموزان دختر كه در سال تحصيلي 1390 در شهرستان است كه از بين اين جامعه 84 نفر دختر ورزشكار و غير ورزشكار به شكل تصادفي خوشه اي(چند مرحلهاي) به عنوان نمونه

چكيده
ادبيات فارسي با تاريخ هزار ساله و سير تكاملي خود راه درازي را پشت سر نهاده و با موضوعات مختلف در حيطه انديشه به دوره معاصر گام گذاشته استو همواره در سير تكاملي خود براي دست يابي به انديشۀ برتر بيش از پيش پر بار تر بوده استدر دوره بيداري است كه مردم به اين نتيجه مي رسند كه مي توانند در سر نوشت خود و كشور خود دخالت داشته باشند و در تمام مس

در دين مبين اسلام براين مهم تأكيد شده است، در قرآن كريم سوره مائده آيه 32 آمده است و هر كه نفسي را حيات بخشد مانند آن است كه همه مردم را حيات بخشيده است
(مرگ مغزي آسيب غيرقابل برگشت مغز و ساقه ي مغز است و امروزه يكي از منابع اصلي تأمين عضو مي باشد مرگ مغزي 79 درصد تمام مرگها و 41 درصد مرگ هاي بيمارستاني و 138 درصد مرگهاي رخ داده در ICU را تشكيل

مقدمه
آدمي تنها آفريده اي است كه محتاج تعليم و تربيت است انسان پس از تولد، براي برخورداري از حيات طيب و زندگي در يك جامعه اسلامي و حركت در مسير الله، نياز به تعليم و تربيت دارد تربيت در هر نظام و سيستمي كه باشد براساس هدفي است ومنظور از هدف، نقطه اي است كه قصد وصول به آن را داريم بنابراين وجود تعيين هدف، ضرورت هر نظام تربيتي است

پروپوزال بررسي نقش كيفيت يادگيري سازماني و سرمايه اجتماعي سازمان با توانمند سازي كاركنان اداره آموزش و پرورش

مقدمه
واژه تكنولوژي، غالبا فرآوردههاي صنعتي از قبيل ماشينآلات، كامپيوتر، رباط و آدمآهني، آدمواره، سفينه فضايي، ماهواره و غيره را به ذهن متبادر ميكند و تصور ميشود مردمي كه داراي محصولات صنعتي هستند، از تكنولوژي برتري برخوردارند

پروپوزال بررسي ميزان رضايت معلمان از فعاليت هاي فوق برنامه درسي و اثرات آن بر عملكرد اجتماعي – تحصيلي – عاطفي دانش آموزان ابتدايي

چكيده
هدف پژوهش حاضر مقايسه عاطفه منفي كمالگرايي و تيپ شخصيتي (AB) در بين دانش آموزان متوسطه دختر با سابقه افت تحصيلي و عادي استروش تحقيق توصيفي از نوع پس رويدادي وعلي مقايسه اي است جامعه آماري اين پژوهش كليه دانش آموزان داراي افت تحصيلي و عادي كه در سال 9394 در اردبيل مشغول تحصيل هستند از بين اين جامعه تعداد 100 نفر (50 نفر دانش آموز عادي و 5

چكيده
هدف از پژوهش حاضر بررسي نقش فعاليت هاي فوق برنامه درسي بر عملكرد اجتماعي تحصيليعاطفي دانش آموزان مقطع ابتدايي از ديدگاه معلمان مي باشد تحقيق حاضر توصيفي پيمايشي است در اين نوع تحيقيق رابطه ميان متغيرها بر اساس هدف تحقيق تحليل ميگردد جامعه آماري اين پژوهش كليه معلمان مقطع ابتدايي كه در شهر اردبيل در سال 9394 مشغول به آموزش هستندتعداد اين

پروپوزال بررسي نقش سبكهاي دلبستگي، كمال گرايي و سبك هاي اسناد در پيش بيني كيفيت زندگي دانشجويان داراي اختلال افسردگي

- یکشنبه ۱۶ خرداد ۹۵ | ۱۵:۳۲
- ۴۰ بازديد
- ۰ نظر