ترجمه مقاله اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين
دانلود ترجمه مقاله اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين در 48 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc به همراه فايل اصلي در 17 صفحه با فرمت pdf |
![]() |
دسته بندي | مقالات ترجمه شده وISI |
فرمت فايل | word |
حجم فايل | 252 كيلو بايت |
تعداد صفحات فايل | 48 |
ترجمه مقاله اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين
دانلود ترجمه مقاله اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين
در 48 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc
به همراه فايل اصلي در 17 صفحه با فرمت pdf
اعتماد مصرف كننده به تجارت الكترونيك در آمريكا ، سنگاپور و چين
خلاصه
اين تحقيق سوابق و پيامدهاي اعتماد مصرف كننده را در آمريكا ، سنگاپور و چين بررسي مي كند . نتايج نشان مي دهد كه شهرت و اطمينان سيستم يك فروشنده اينترنتي و گرايشي طبيعي مشتري به اعتماد بطور قطعي مربوط به اعتماد مشتري مي باشد . اعتماد مشتري رابطه مثبتي با طرز تلقي و رابطة منفي با ريسك مشاهده شده دارد . مفاهيم مورد بحث قرار گرفتند .
1- مقدمه
اعتماد نقش مهمي را در بسياري از تعاملات اقتصادي و اجتماعي درگير با عدم اطمينان و عدم استقلال ايفا مي كند . از عدم اطميناني كه در معاملات اينترنتي وجود دارد ، بسياري از محققان بيان كرده اند كه اعتماد يك عامل مهم مؤثر در افزايش موفقيت تجارت الكترونيك مي باشد . مفهوم اعتماد بسيار مهم و حياتي مي باشد زيرا آن روي يك تعداد عوامل ضروري براي معاملات آنلاين اثر مي گذارد ، از قبيل امنيت و خصوصي بودن . بعلاوه ، هر چند تجارت الكترونيك مزايايي را براي هر دو خريدار و فروشنده فراهم مي كند . ولي آن محدوديتهايي از قبيل جدايي فيزيكي مابين خريداران و فروشندگان و مابين خريداران و كالا ، دارد . به منظور كاهش موانع ، فروشندگان بايد يك رابطه قابل اعتمادي را براي پرورش وفاداري مشتري توسعه دهند .
اعتماد مصرف كننده جنبه اي مهم از تجارت الكترونيك مي باشد و شناخت سوابق و پيامدهاي آن يك كمك مقدماتي براي دلايل ذيل مي باشد . ابتدا ، سوابق اعتماد ما را براي شناخت اهميت نسبي عوامل مؤثر در اعتماد قادر مي سازد . درك اين عوامل نقش مهمي را در تدبير كردن معيارهاي مناسب جهت تسهيل اعتماد ، ايفا مي كند . ثانياً پيامدهاي اعتماد قادر خواهد كرد ما را به درك بهتر اهميت اعتماد و اثر آن روي رفتار خريدار آنلاين .
در ادبيات ( مكتوبات ) اعتماد سازماني ، mayer و ديگران يك مدل در برگيرنده هر دو جزء اعتماد شامل اعتماد كننده و مورد اعتماد را پيشنهاد كردند . آنها ادراكات اعتماد كننده را دربارة ويژگيهاي مورد اعتماد ( معتمد ) بررسي كردند . در مقالة تحارت الكترونيكJarrenpaa و ديگران اينكه آيا اداركات مشتريان فروشگاه اينترنتي در مورد شهرت و اندازه فروشگاه بر اعتماد آنها در فروشگاه تأثير مي گذارد يا خير را بررسي نمودند .
Abstract
This study examines the antecedents and consequences of consumer trust in the United States, Singapore and China. The
results show that reputation and system assurance of an Internet vendor and consumers’ propensity to trust are positively
related to consumer trust. Consumers’ trust has a positive relationship with attitude and a negative relationship with perceived
risk. Implications of the results are discussed.
2005 Elsevier Ltd. All rights reserved.
1. Introduction
Trust plays an important role in many social and economic interactions involving uncertainty and dependency.
Since uncertainties exist in transactions over the Internet,
many researchers have stated that trust is a critical factor
influencing the successful proliferation of e-commerce [1].
The concept of trust is crucial because it affects a number
of factors essential to online transactions, including security
and privacy. Moreover, although e-commerce brings benefits to both vendors and customers, it also has limitations,
such as the physical separation between buyers and sellers,
and between buyers and merchandise. In order to reduce the
barriers, vendors must develop a trustworthy relationship to
foster customer loyalty.
- یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵ | ۲۲:۱۵
- ۱۱ بازديد
- ۰ نظر