ﺑﺮرﺳﻲ روش ﻫﺎي ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎي ﻧﺮم اﻓﺰاري

دانلود مقاله،پروژه،پايان نامه،گزارش كار آموزي

ﺑﺮرﺳﻲ روش ﻫﺎي ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎي ﻧﺮم اﻓﺰاري

ﺑﺮرﺳﻲ روش ﻫﺎي ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎي ﻧﺮم اﻓﺰاري

دانلود ﮔﺰارش ﺳﻤﻴﻨﺎر ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲ ارﺷﺪ رﺷﺘﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ ﮔﺮاﻳﺶ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻣﻮﺿﻮع ﺳﻤﻴﻨﺎر ﺑﺮرﺳﻲ روش ﻫﺎي ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎي ﻧﺮم اﻓﺰاري در 103 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

دانلود ﺑﺮرﺳﻲ روش ﻫﺎي ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎي ﻧﺮم اﻓﺰاري

دانلود سمينار ﺑﺮرﺳﻲ روش ﻫﺎي ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎي ﻧﺮم اﻓﺰاري
دانلود مقاله
دانلود تحقيق
دانلود نرم افزار
دانلود اندرويد
دانلود پايان نامه
دانلود پايان نامه كارشناسي
دانلود پايان نامه ارشد
دانلود پروژه
دانلود پروژه پاياني
دانلود پروپوزال
دانلود گزارش كار آموزي
دانلود پاورپوينت
دانلود پرسشنامه
دانلود فايل
دانلود كتاب
دانلود نمونه سوالات
دسته بندي سمينار كامپيوتر
فرمت فايل docx
حجم فايل 365 كيلو بايت
تعداد صفحات فايل 103

ﺑﺮرﺳﻲ روش ﻫﺎي ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎي ﻧﺮم اﻓﺰاري

دانلود ﮔﺰارش ﺳﻤﻴﻨﺎر ﻛﺎرﺷﻨﺎﺳﻲ ارﺷﺪ رﺷﺘﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ ﮔﺮاﻳﺶ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻣﻮﺿﻮع ﺳﻤﻴﻨﺎر:

در 103 صفحه ورد قابل ويرايش با فرمت doc

 

ﭼﻜﻴﺪه

در اﺑﺘﺪاي ﭘﻴﺪاﻳﺶ ﻛﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮ، ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺳﺎدﮔﻲ ﺳﺨﺖ اﻓﺰارﻫﺎ و ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﻫﺎي ﭘﺎﻳﻴﻦ آﻧﻬﺎ، ﻧﺮم اﻓﺰارﻫﺎي ﻛﻮﭼﻚ و ﺳﺎده ﭘﺎﺳﺨﮕﻮي ﺗﻤﺎﻣﻲ ﻧﻴﺎزﻫﺎ ﺑﻮدﻧﺪ. ﺑﺎ ﮔﺬﺷﺖ زﻣﺎن و ﭘﻴﺸﺮﻓﺖ ﺷﮕﺮف ﺳﺨﺖ اﻓﺰار، ﺿﻌﻒ روﺷﻬﺎي ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻧﺮم اﻓﺰار و ﻧﺎﺗﻮاﻧﻲ اﻳﻦ روﺷﻬﺎ در ﻛﻨﺘﺮل ﭘﻴﭽﻴﺪﮔﻲ ﻧﺮم اﻓﺰار ﺑﺤﺮان ﻧﺮم اﻓﺰار را ﺑﻮﺟﻮد آورد. ﺑﻪ ﻫﻤﻴﻦ ﻋﻠﺖ ﻣﺘﺨﺼﻴﺼﻦ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻧﺮم اﻓﺰار ﺑﻪ ﺳﻤﺖ اراﺋﻪ روش ﻫﺎي اﺳﺘﺎﻧﺪارد و ﻣﺒﺘﻨﻲ ﺑﺮ ﺗﺠﺮﺑﻴﺎت ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر اراﺋﻪ ﭼﺎﭼﻮﺑﻲ ﺟﻬﺖ اﺟﺮاي ﻓﺮآﻳﻨﺪ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻧﺮم اﻓﺰار روي آوردﻧﺪ. ﭘﺲ از اﻳﻦ دوره روش ﻫﺎي ﺟﺪﻳﺪ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻧﺮم اﻓﺰار و ﻣﺘﺪوﻟﻮژي ﻫﺎ ﺷﻜﻞ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ.

ﺑﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺳﻴﺮ ﺗﻜﺎﻣﻠﻲ روش ﻫﺎي ﺗﻮﻟﻴﺪ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻧﺮم اﻓﺰار، ﻣﻲ ﺗﻮان ﺑﻪ دﻏﺪﻏﻪ ﻫﺎي ﻣﻮﺟﻮد در اﻳﻦ زﻣﻴﻨﻪ ﭘﻲ ﺑﺮد. دﻏﺪﻏﻪ ﻫﺎي اﺻﻠﻲ در زﻣﻴﻨﻪ ﺗﻮﻟﻴﺪ و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻧﺮم اﻓﺰار ﻋﺒﺎرﺗﻨﺪ از: ﭘﻴﭽﻴﺪﮔﻲ ﻧﺮم اﻓﺰار، ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻧﺮم اﻓﺰار، زﻣﺎن ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻧﺮم اﻓﺰار و ... . ﺑﺮاي رﻓﻊ اﻳﻦ ﻣﺸﻜﻼت ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از اﻳﺪه ICﻫﺎي ﺳﺨﺖ اﻓﺰاري روش ﻫﺎي ﺟﺪﻳﺪي ﻣﻄﺮح ﺷﺪﻧﺪ. از ﺟﻤﻠﻪ اﻳﻦ روش ﻫﺎ ﻣﻲ ﺗﻮان اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﻮﻟﻔﻪ ﻫﺎي ﻧﺮم اﻓﺰاري (component)، و روش ﻫﺎي ﺳﺮوﻳﺲ ﮔﺮا را ﻧﺎم ﺑﺮد.

در اﻳﻦ ﮔﺰارش ﺳﻌﻲ دارﻳﻢ ﭘﺲ از آﺷﻨﺎﻳﻲ ﺑﺎ ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ و ﺗﺎرﻳﺨﭽﻪ ﺳﺮوﻳﺲ ﮔﺮاﻳﻲ، روش ﻫﺎي ﺗﺸﺨﻴﺺ ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﭘﻮﺷﺶ ﻧﻴﺎزﻣﻨﺪي ﻫﺎي ﺣﺮﻓﻪ در ﺣﻴﻄﻪ ﺳﺮوﻳﺲ ﮔﺮاﻳﻲ را ﺑﺮرﺳﻲ ﻛﺮده و ﺑﻪ ﺗﺠﺰﻳﻪ و ﺗﺤﻠﻴﻞ اﻳﻦ روش ﻫﺎ ﺑﭙﺮدازﻳﻢ. ﺑﺮاي اﺑﻦ ﻣﻨﻈﻮر در ﻓﺼﻞ اول اﻳﻦ ﮔﺰارش ﺑﻪ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻛﻠﻲ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ، ﺟﺎﻳﮕﺎه آن و دﻻﻳﻞ اﻫﻤﻴﺖ آن ﻣﻲ ﭘﺮدازﻳﻢ. ﺳﭙﺲ در ﻓﺼﻞ دوم ﺗﻌﺎرﻳﻒ اﺻﻠﻲ ﻣﻮﺟﻮد در داﻣﻨﻪ ﻣﺴﺌﻠﻪ ذﻛﺮ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ. در ﻓﺼﻞ ﺳﻮم روش ﻫﺎي اراﺋﻪ ﺷﺪه در راﺑﻄﻪ ﺑﺎ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﺗﺸﺨﻴﺺ ﺳﺮوﻳﺲﻫﺎي ﻧﺮم اﻓﺰاري ﻣﻮرد ﺑﺮرﺳﻲ و ﺗﺠﺰﻳﻪ و ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻗﺮار ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﮔﺮﻓﺖ. در ﻓﺼﻞ ﭼﻬﺎرم ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ ﻣﻮﺟﻮد در روشﻫﺎي ﺟﺎري ﺑﻪ ﺗﺮﺳﻴﻢ ﭼﺎرﭼﻮﺑﻲ ﺟﻬﺖ راه ﺣﻞ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎدي ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﭘﻮﺷﺶ اﻳﻦ ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ ﺧﻮاﻫﻴﻢ ﭘﺮداﺧﺖ و در ﻓﺼﻞ ﭘﻨﺠﻢ ﺑﻪ ﺑﻴﺎن ﺗﻌﺮﻳﻒ اﺻﻠﻲ روش ﻣﻮرد اﻧﺘﻈﺎر ﺟﻬﺖ ﺗﺸﺨﻴﺺ ﺳﺮوﻳﺲﻫﺎي ﻧﺮماﻓﺰاري ﭘﺮداﺧﺘﻪ و ﻣﺴﻴﺮ آﻳﻨﺪه ﻃﺮح ﭘﮋوﻫﺸﻲ را ﺑﺮاي دﺳﺖ ﻳﺎﻓﺘﻦ ﺑﻪ اﻳﻦ اﻳﻦ ﻫﺪف ﺗﺮﺳﻴﻢ ﺧﻮاﻫﻴﻢ ﻛﺮد.

 

            ﻓﻬﺮﺳﺖ ﻣﻄﺎﻟﺐ

ﭼﻜﻴﺪه     ٤

ﻓﺼﻞ اول – ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻫﺪف ٥

ﻣﻘﺪﻣﻪ ٦

1.1ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻣﻌﻤﺎري ﺳﺮوﻳﺲ ﮔﺮا ٧

2.1       ﺑﻴﺎن ﭼﺮﺧﻪ ﺣﻴﺎت ﻣﻌﻤﺎري ﺳﺮوﻳﺲ ﮔﺮا ٧

3.1       ﻓﺎزﻫﺎي ﭘﺎﻳﻪ اي SOA           ٩

1.3.1 ﺗﺤﻠﻴﻞ ﺳﺮوﻳﺲ ﮔﺮا ٩

2.3.1 ﻃﺮاﺣﻲ ﺳﺮوﻳﺲ ﮔﺮا ١٠

4.1       ﻣﺪﻟﺴﺎزي ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎ ١٣

1.4.1 اﻫﻤﻴﺖ ﮔﺎم ﺗﺸﺨﻴﺺ ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎ ١٤

ﻧﺘﻴﺠﻪﮔﻴﺮي ١٦

ﻓﺼﻞ دوم – ادﺑﻴﺎت ﻣﻮﺿﻮع (ﻣﻔﺎﻫﻴﻢ) ١٧

ﻣﻘﺪﻣﻪ  ١٨

1.2       ﺗﻌﺎرﻳﻒ اﺻﻠﻲ ١٩

2.2       ﻣﻌﻴﺎرﻫﺎي ﻛﻴﻔﻲ ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎ ٣٩

3.2       ﺑﺮرﺳﻲ ﻓﺎﻛﺘﻮر داﻧﻪ ﺑﻨﺪي ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎ  ٤٧

ﻧﺘﻴﺠﻪﮔﻴﺮي ٥٠

ﻓﺼﻞ ﺳﻮم – ﻣﻌﺮﻓﻲ روش ﻫﺎي ﮔﺬﺷﺘﻪ ٥١

ﻣﻘﺪﻣﻪ ٥٢

1.3       دﺳﺘﻪ ﺑﻨﺪي روش ﻫﺎي ﻣﻮﺟﻮد ٥٣

2.3       روش اول ZIMMERMANN            ٥٩

3.3       روش دوم  ZIMMERMANN           . ٦٠

4.3       روش  ZHANG     ٦١

5.3       روش. AMSDEN  ٦٢

6.3       روش  SOMA      ٦٢

7.3       روش PORTIER    . ٦٩

8.3       روش.INGANTI   ٧٠

ﻧﺘﻴﺠﻪﮔﻴﺮي           ٧٤

ﻓﺼﻞ ﭼﻬﺎرم – وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎي راه ﺣﻞ ﻣﻮرد اﻧﺘﻈﺎر   ٧٥

ﻣﻘﺪﻣﻪ     ٧٦

1.4       ﻣﺮوري ﺑﺮ وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎي ﻣﻮرد اﻧﺘﻈﺎر ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎ   ٧٧

2.4       ﻧﻘﺎط ﺿﻌﻒ روش ﻫﺎي ﻣﻌﻤﻮل            ٨٠

3.4       وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎي روش ﻣﻮرد اﻧﺘﻈﺎر           ٨٣

ﻧﺘﻴﺠﻪﮔﻴﺮي           ٨٥

ﻓﺼﻞ ﭘﻨﺠﻢ – ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻣﺴﺌﻠﻪ    ٨٦

ﻣﻘﺪﻣﻪ     ٨٧

1.5       ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻣﺴﺌﻠﻪ        ٨٨

2.5       راه ﺣﻞ ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ  ٨٨

3.5       زﻣﺎﻧﺒﻨﺪي ٩١

ﻧﺘﻴﺠﻪﮔﻴﺮي           ٩٣

ﻓﻬﺮﺳﺖ ﻣﻨﺎﺑﻊ ٩٤

 

 

دانلود ﺑﺮرﺳﻲ روش ﻫﺎي ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﺳﺮوﻳﺲ ﻫﺎي ﻧﺮم اﻓﺰاري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.